Monday, January 5, 2015

Tiada lagi paparan logo Elken dan foto pemegang mock-check!

Salam semua.. Sebagaimana ramai yang tahu bisnes CBP Plus yang dikelolakan oleh syarikat No. 1 Malaysia iaitu Elken Sdn. Bhd. sangat-sangat meletop sekarang. Siapa belum join tu cepat-cepat la lakukannya sebab sudah ramai yang menikmati income dan faedah seumur hidup melalui peluang CBP Plus. Tapi apa yang saya nak maklum di sini bukan berkenaan CBP Plus. Tak tahu pasal CBP Plus? Klik SINI.


Cuma baru-baru ni saya dihubungi oleh admin Elken supaya tidak lagi menggunapakai gambar-gambar mock check mereka-mereka yang berjaya di dalam laman blog saya ni. huuu agak menyedihkan tapi ini polisi terbaru syarikat bagi menjamin keselamatan orang-orang yang berjaya dengan CBP Plus. Ya tak ya juga kan? Sebab biz ni sangat hot, ramai yang berjaya mendapat income 5 angka, 6 angka sebulan. Ada yang suka tapi ada juga yang tak suka. Dan mungkin boleh menjadi sasaran penjenayah. Allahuakbar.. Mintak dijauhkan.. Peringatan untuk diri saya sendiri juga.


One more thing, disebabkan Elken tengah meletop, maka ramai yang mengambil kesempatan menyalahgunakan gambar-gambar mock check dan logo Elken. Secara tak langsung mencemarkan imej Elken sebagai company terbaik di Malaysia dan dunia. Almaklum, ramai manusia sekarang nak cepat kaya tanpa mengira cara yang halal atau haram. So, saya sekarang dalam proses mengemaskini blog saya untuk mengeluarkan semua gambar pemegang mock-check dan logo Elken. Tapi bukan bermakna anda tak boleh lihat testimoni-testimoni orang berjaya ni. Nak tengok, jumpa la saya personally!=)


Misya : I love Elken!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...