Monday, August 12, 2013

Senarai Peserta : Contest Saya Nak Duit Raya Cik Misya!!! (V2)

Salam semua!! Wah masih mood beraya lagi ke?? Alhamdulillah dapat juga kita menyambut Syawal pada tahun ini ya. :) Jadi, sebelum Syawal hari tu saya ada launch satu contest menarik untuk rakan-rakan blogger yang disayangi.. Hadiahnya.. DUIT RAYA SPECIAL CIK MISYA!!! 

Klik banner untuk join

Alhamdulillah dalam pada sibuk beraya tu ada juga yang sudi meluangkan masa menaip entry contest saya. Siapakah mereka? Jom terjah dan blogwalking ke semua peserta! Boleh eratkan silaturahim sesama kita sempena raya ni..:)

2. PCL
5. Nisha
10. Nur Rabiatul
11. Ayu Insyirah

12. Aisha Fauzi
13. Fisz Aiman
14. Nurul Farahizzati
15. Mailey Jailey
16. Sha Purplegirl
17. Delimasari
18. Dhiya Afraa Bella
19. Eyra Dzuhairah
20. Kawaii Gurlzz
21. Saira Othman
22. Ieka Farhana
23. Aze Alia
24. Pha
25. Mala Ramly (Link tidak dijumpai)
26. Munirah Rahman
27. Yun Sing (Link tidak dijumpai)
28. Nurulazieyan
29. Leods Presla
30. Nao Mei
31. Adda
32. Mizz Aiza
33. Diana
34. Shark Kay
35. Yumida Huda
Next???

-TAMAT-


Sila lah blogwalking semua perserta ya if ada masa.. InsyaAllah saya pun akan rajin-rajin terjah semua peserta dan akan mengemaskini sebarang status terkini berkenaan contest ini. Tarikh tutup 20 Ogos 2013. Masih sempat nak join!! Thanks atas kesudian anda menyertai contest saya ni! Selamat Hari Raya..:)



Cik Misya : Masih dapat duit raya tahun ni.

4 comments:

  1. kalu kenyit2 mata je agak² dpat tak duet raye :)

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya aidilfiri, t.kasih cik misya.

    ReplyDelete
  3. Cik misya , saya ada ubah sedikit entry saya ni hehe. :D

    http://princesskawaiigurlzz.blogspot.com/2013/08/saya-nak-duit-raya-cik-misya.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...