Friday, August 16, 2013

Cik Misya masih dapat duit raya walaupun....

Salam semua.. Ni Cik Misya nak story sikit bout kisah duit raya diri sendiri. Nak juga kongsi cerita kan. Erm Alhamdulillah tahun ni usia saya 27 tahun.. Tua dah rasa. Ahakss.. Awet muda okeyss!!;) Kebiasaannya mana ada orang nak bagi duit raya time-time usia camni kan? Huhu. Ada orang habis je sekolah langsung terus tak dapat duit raya. Tapi Alhamdulillah rezeki saya masih diberi duit raya tahun ini!=) Patutnya saya yang bagi duit raya kat orang kan? But still dapat juga duit raya. Agaknya sebab wajah saya yang macam budak-budak kot. Ngehehe.. Total dapat dalam RM85.00 camtu. Okla kan? Hehe.. Syukur Alhamdulillah..


Daripada siapa tu? Salah satu dari bonda tercinta.. Terima kasih ibu! Hehe.. Tak sangka dapat duit raya lagi tahun ni walaupun anakmu ini dah nak jadi isteri orang sebulan saja lagi. ^_^ 

Inilah kisah duit raya saya tahun ini. Anda nak kongsi juga kisah duit raya anda? Jangan lupa join contest duit raya saya di SINI!! Tarikh tutup 20 Ogos 2013. Makan ketupat sambil taip entry contest tau. Ahaks..;)



Cik Misya : Tahun depan agak-agak dapat lagi tak?

1 comment:

  1. salam sama la kite...huhu

    jemput la Join...
    http://whyvenusmarscollide.blogspot.com/2013/08/giveaway-gempak-mencari-sponsor.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...