Wednesday, August 28, 2013

Senarai Pemenang : Contest Saya Nak Duit Raya Cik Misya!!! (V2)

Salam semua. Tarraaa!!! Hari ni saya nak umumkan pemenang yang bakal menerima duit raya special dari saya sempena contest yang saya anjurkan baru-baru ini. (SINI) Yang mana sudi join, terima kasih banyak-banyak saya ucapkan. Ada 35 orang peserta semuanya. Semuanya hebat-hebat belaka sampai sukar nak pilih pemenang. Huhu.. Pada yang berjaya nanti, ucapan tahniah diucapkan. Rezeki anda di Hari Raya. Yang tak berjaya jangan sedih-sedih ya. InsyaAllah kalau tahun depan saya wat contest camni lagi, boleh cuba sekali lagi..:) Aiyaaa membebel plak ya! Mesti semua dah tak sabar dah tu.. Ahaks.. Kita tengok siapa yang kena!!=)


Pemenang Bertuah Pilihan Cik Misya (3 orang)

1. PCL (Keihkhlasan beliau mahu hadiahkan duit raya buat anak tersayang menyentuh hati saya. Huhu)
2. Nisha (Kisah duit raya yang paling kelakar antara yang terkelakar. Hehe..)
3. Nao Mei (Ketabahan seorang insan yang melalui kesusahan hidup. I like positive attitude!)

#Pemenang ini dipilih berdasarkan shortlisted yang diumumkan di SINI.


Pemenang Random.Org (3 orang)






Perhatian kepada semua pemenang!!

  • Sila hantarkan saya nama penuh, alamat surat-menyurat dan nombor telefon anda melalui emel aimi@aimisyahirah.com atau sms ke 0169561764.
  • Maklumat pemenang tersebut perlu dihantar dalam tempoh 7 hari mulai hari ini. Jika tidak, kemenangan anda akan dibatalkan.
  • Hadiah tidak boleh ditukar ganti dalam bentuk lain.
  • Sebarang kehilangan/kerosakan semasa dan selepas penghantaran hadiah tidak menjadi tanggungjawab penganjur.
  • Sebarang rayuan/surat-menyurat tidak dilayan. 


Tahniah sekali lagi buat para pemenang!! Yang tak berjaya, anda juga hebat! InsyaAllah rezeki anda pasti tiba satu hari nanti.:) Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin..^^




Cik Misya : Ikut kemampuan.

10 comments:

  1. Alhamdulillah terima kasih sis, saya pemenang random. syukur sis, sbb saya nie new blogger then nie first time saya menang GA , saya dah sms sis. thanks sis :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..Hanis Umairah pasti gembira ..t.kasih cik Misya :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...makseh adik sayang :)
    nanti cik akak mesej je ok..hihi

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..thanks bebyk misha
    tahniah jugak buat pemenang lain :)

    ReplyDelete
  5. No.20 takde :O huhu. Anyway, tahniah kepada pemenang ^^

    ReplyDelete
  6. Alhamdullilah .. :-) Done hantar butiran ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...