Wednesday, August 14, 2013

Happy dapat review dari Kawaii Blog!!

Salam semua.. Wah pagi-pagi dapat khabaran best from blogger Kawaii Blog. Hasil saya join segmen beliau di SINI, Alhamdulillah saya terpilih sebagai pemenang untuk di review!!=) Tak caye? Jom tengok SINI. Dah lama tak dapat review, so memang excited la bila dapat review. Tq Kawaii!!=) Nak tahu apa kata si peng review? Jom tengok screenshot berikut :

Klik untuk paparan penuh

Agak details juga review dari si Kawaii ni. Huhu.. Sampai berat blog saya pun dia review! hehe. Yang part widget tu nanti saya try kemaskan ya. Before this lagi serabut sebab letak widget kiri kanan then takde scroll bar. Sape review saya itulah yang akan ditegur. Ahaks.. InsyaAllah akan sentiasa melakukan penambahbaikan.:) 

Yang paling best, Kawaii siap promote contest saya lagi! Hehe mekasih darling.. 


Syarat2 nye juga simple je! Click link tu for join & more information :)

P/s: Saya mungkin akan join in last minute hehe. Anyway, nama sebenar misya atau aimi? XD *confuse ni


Itulah hasil review yang saya terima hari ni.. Terima kasih bebanyak sebab anjurkan segmen best gini.
Jangan lupa join contest duit raya saya di SINI!! Tarikh tutup 20 Ogos 2013. Makan ketupat sambil taip entry contest tau. Ahaks..;)



Cik Misya : Tak puas makan lemang dan rendang.


3 comments:

  1. Welcome cik misya :) and thanks sangat sebab balas entry kawaii, >< first time ni, hehe ^^

    ReplyDelete
  2. Anyway, kak misya, tambah lah cbox ^^ cbox floating senang sikit, well up to you :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...