Wednesday, August 14, 2013

Review Bloglisted Terpilih #3 : Chef Raziq

Salam... Wah, dengar je nama blogger ni terus dalam kepala ni mesti blog masak-memasak ni. Huhu. Teringat Chef Wan! Ahakss.. Inilah dia blogger Chef Raziq! Blogger yang terpilih untuk di review dalam segmen saya sebelum ini di SINI.



So far intipati blog ni memang berkaitan dengan MAKANAN. Huhu.. Banyak resipi-resipi menarik dihidangkan dalam blog ni. Cuma tak boleh dimakan jela. Ahaks.. Cuba dulu resipi tu baru boleh makan. Hehe. Nak try resipi-resipi yang dipaparkan oleh Chef Raziq? Klik SINI.

Blog ni sangat simple sebenarnya. Memang sesuai untuk mereka yang suka masak-memasak. Klik je dah boleh tengok resipi terus memulakan sesi di dapur. Cuma mungkin susun atur boleh diperbaiki lagi. Overall sangat ok!=)



Cik Misya : Suka masakan Minang (Nasi Padang).

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...