Tuesday, August 13, 2013

Segmen : Review Blog Lepas Raya !

Salam.. Haa hari ni dah masuk 6 Syawal. Still beraya lagi ke? Huhu. Jomlah join segmen menarik ni if takde beraya ke mana-mana..:) Mudah dan ringkas je syarat-syaratnya.. Segmen ni takde banner, tapi kena guna gamba raya anda untuk penghias entry.^^ So, saya tepeklah gambar raya saya yang nak kata comel, comel la juga. Ahakss...;)

Sape-sape nak join segmen ni, klik je gambar comel saya kat atas ni k.:)

Ok, nape saya nak penganjur segmen review blog saya? Sebab... Saya sangat rindu untuk di review!! Hehe.. Boleh tak wat reason camtu? But seriously saya dah lama tak join segmen review-review ni. Jadi dah lama tak dengar pendapat rakan-rakan blogger di luar sana about my blog ni. Kot-kot ada something yang saya perlu repair atau modify ke kan? Harap-harap i'm the lucky one to get a review from owner segmen!=)

Jangan lupa join contest duit raya saya di SINI!! Tarikh tutup 20 Ogos 2013. Makan ketupat sambil taip entry contest tau. Ahaks..;)


Cik Misya : Suka teguran membina.

3 comments:

  1. Semoga berjaya direview cik misya..., pcl baru je nak mula bw contest duit raya tu...sori ea, rasanya belum terlambat kan !

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya....
    Singgah sini utk beraya...dan jenguk blogger lain...

    ReplyDelete
  3. done add u to the list. thanks eh. :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...