Wednesday, August 7, 2013

Salam Aidlfitri buat anda semua yang disayangi...^_^

Salam semua... Sebelum saya pulang beraya, (keje amik half day) huhu.. Saya nak ucapkan Selamat Menyambut Aidilfitri kepada semua warga blogspot dan rakan-rakan serta follower yang disayangi.. Maafkan segala salah dan silap dalam tutur kata saya sepanjang saya mencoretkan karya dalam entry blog saya yang mungkin mengguris hati dan perasaan anda. 0-0 ya! =) Takut kesibukan tak sempat nak wish raya kat anda semua. huhu.. Diharapkan sesiapa yang pulang ke kampung tu, berhati-hati di jalanraya. Jangan excited sangat makan lemang dan ketupat sampai lupa nak berhari raya rumah saudara-mara.. Nanti habis raya, perut boroi makan banyak sangat. Ahakss...;)



Jangan lupa join contest duit raya saya di SINI!! Tarikh tutup 20 Ogos 2013. Makan ketupat sambil taip entry contest tau. Ahaks..


Cik Misya : Beraya di rumah sendiri.


5 comments:

  1. salam raya cik blogger. sokeyy....raya is for makan time. sekilo dua kilo betambah xpa hehe.

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya maaf zahir dan batin cik misya..o'o juga ye..:D

    ReplyDelete
  3. Salam lebaran,
    Ampun dan maaf sepanjang perkenalan :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...