Wednesday, August 14, 2013

Review Bloglisted Terpilih #5 : Diari Farisha

Salam.. Last but not least! Huhu. Satu lagi blog bertuah yang saya kena review kerana terpilih dalam segmen saya di SINI. Blogger yang dimaksudkan adalah Diari Farisha. Punyalah lama saya nak review sampai entry berkenaan segmen saya tu pun beliau dah delete. Huu sedey.. Ahaksss...! Hehe its ok.. Yang penting saya tunaikan janji mahu review anda Farisha.:)


Headernya sangat menarik! Simple tapi macam ada cerita di sebalik header ni. Sekadar hiasan atau memang ada cerita, wallahualam. Huhu.. Cuma kalau ada background mungkin lebih baik sebab bila view blog ni, headernya tenggelam di sebalik background blog yang berwarna warni. Kira tiada pro and cons giteww.. Hehe..

Dari segi susun atur memang ok. Kemas dan teratur. Tapi saya rasa macam terlalu banyak sangat widget diletakkan. Atau mungkin perasaan saya saja. Huhu.. Disebabkan saya suka pink, maka saya pun suka nak ajak anda terjah blog Farisha yang comel ni ok!=)

Jangan lupa join contest duit raya saya di SINI!! Tarikh tutup 20 Ogos 2013. Makan ketupat sambil taip entry contest tau. Ahaks..;)



Cik Misya : Diari hidupku tersimpan rapi dalam hati.

3 comments:

  1. Aslm, berminat x nk tempah edit blog? Tengah runtuh ni! Jom tempah skrg ? http://www.fatinnazurah.my/2013/06/promotion-promotion.html

    ReplyDelete
  2. amboi.. sampai dah delete.. takpe kak.. janji mesti ditepati, bukan dicapati :D

    ReplyDelete
  3. wow!! thanks aimi review blog saye..hehe..mmg lame menunggu review ni.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...