Tuesday, August 13, 2013

Review Terpantas Versi 2 #7 : Syuhada Salleh

Salam semua.. OMG!! Setelah saya menilik-nilik blog saya ni, baru saya perasan saya masih belum review seorang lagi peserta bertuah yang pernah join segmen terpantas saya!! Segmen tu di SINI. MasyaAllah... Camne leh tak perasan ya? Huuu Cik Misya busy sangat agaknyer.. Sian Syuhada Salleh sebab lambat di review oleh saya. Sampai header peserta ni pun dah bertukar ganti! Ahakss.. Maafkan daku.. Huhu..

Daripada header ini,

Now dah tukar jadi header ini...



Ok saya mulakan review sekarang! Huhu. Header blog ni very simple. Sejuk mata memandang.:) Dari segi layout semua sangat-sangat ceria dengan penggunaan warna yang pelbagai. Kira kalau nak rasa happy-happy go lucky boleh lah terjah blogger hebat ni!=) Nasib baik background body blog ni di blurkan dengan warna putih. Sedikit sebanyak mengurangkan keserabutan semasa membaca entry sebab background sangat colourful. So far memang terbaekkk ini blog! Wajib terjah ok!=) Klik je header atas tu..

Hopefully Syuhada tak serik join segmen saya lagi! Hehe.. Thanks bebanyak sudi join. Teruskan berblogging ya!=)

Jangan lupa join contest duit raya saya di SINI!! Tarikh tutup 20 Ogos 2013. Makan ketupat sambil taip entry contest tau. Ahaks..;)



Cik Misya : Dahulukan yang lebih utama.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...