Monday, August 12, 2013

Segmen Saya Nak Menang Button Badge

Salam semua.. Erm hari ni terasa rajin giler nak join segmen! Huhu.. Ni segmen ketiga saya join hari ni. Jom join! :)

Klik banner untuk join
Erm dari segi design batch, ada prob sikit. Tenet saya ada masalah skit so tak dapat nak view katalog batch. Saya akan try view kat tempat lain nanti if ada rezeki menang segmen ni. Huhu.. Actually if penganjur bagi mana-mana design pun tak kisah. Yang penting support sesama blogger...:)

Jangan lupa join contest duit raya saya di SINI!! Tarikh tutup 20 Ogos 2013. Makan ketupat sambil taip entry contest tau. Ahaks..

Cik Misya : Borong brooch murah kat Sabah.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...