Wednesday, August 7, 2013

Berdebar menanti saat itu...;) Doakan saya...

Salam semua.. Wah hari ni last day kita berpuasa.. Sedih pun ada nak tinggalkan Ramadhan. Tapi kemeriahan menyambut Syawal kian mendekati. SubhanaAllah.. Rasa indah sungguh rahmat yang Allah berikan pada kita kan? Dah puasa sebulan, lepas tu dapat sambut raya sebulan! Syukur Alhamdulillah... 

Tapi bagi saya, ada lagi yang lebih penting selain daripada menyambut Syawal.. Menanti hari penuh bersejarah saya yang juga bakal tiba tak lama lagi. Debaran kian terasa walaupun pada awalnya saya tak rasa pape pun! Ahakss.. Tapi betul kata orang, lagi nak dekat lagi terasa sebenarnya. Wah hari apa tu yang saya sangat nervous neh?? ;)))


InsyaAllah after Syawal melabuhkan tirai, akan berakhir satu fasa baru dalam hidup saya sebagai seorang yang 'single but not available'. Ahaks! Apakah?? Kahwin ler apa lagi...? Huhu.. Seriously sebulan dua ni selain busy dengan persiapan raya, persiapan my wedding juga membuatkan saya berganda-ganda busy. Dats why saya jarang update entry blog. Kalau update pun more to business matters. Alhamdulillah so far persiapan Raya mahupun wedding berjalan dengan lancar. Saya mengharapkan anda mendoakan yang terbaik buat saya dan bakal suami... Amin..

Jangan lupa join contest duit raya saya di SINI!! Tarikh tutup 20 Ogos 2013. Makan ketupat sambil taip entry contest. Ahaks..



Cik Misya : Persiapan hidup selepas kahwin lebih penting.

7 comments:

  1. tahniah kak aimi.. semoga semuanya berjalan dengan lancar

    ReplyDelete
  2. wahhh...nak kawin da dia, jelesnya T.T
    btw , tahniah..semoga wedding nanti berjalan dengan lancar :)
    salam ramadhan & selamat hari raya , maaf zahir & batin :)

    ReplyDelete
  3. Selamat menyambut lebaran dan juga didoakan jodoh terus berkekalan.

    ReplyDelete
  4. Salam lebaran and congratulations!! :D Semoga bahagia hingga akhir hayatt :)) Dan harapnya majlis berjalan lancar ;)

    ReplyDelete
  5. tahniah! nanti update blog ye ttg majlis kawin tu :)

    ReplyDelete
  6. you're getting married? woww tahniah.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...