Wednesday, February 13, 2013

Wajah-wajah Cik Misya di Instagram!

Salam.. Huhu dah lama nak sharing entry tentang ni kat rakan-rakan blogger semua. Korang ada Instagram? Haa boleh klik SINI untuk maklumat lanjut. Basically melalui instagram, uols dapat mengedit dan memuat turun gambar yang diambil melalui handphone/tablet/ipad dengan lebih mudah! Terus je masuk dalam facebook/twitter/etc. Tak perlu masuk dalam PC untuk editing cantik-cantik bagi menghasilkan gambar yang cantik. Just snap, edit, upload! Senang rite? Tryla download software Instagram sekarang! 

So, saya paparkan koleksi gambar-gambar wajah saya ambil menggunakan Instagram.. Jangan copy ya!;) Tak sempat nak letak watermark. Huhu..














Perubahan dari masa ke semasa wajah saya.. Ada juga yang bertanya produk apa saya gunakan untuk menjaga kecantikan kulit wajah? Ahha, rahsia..;) Actually memang nak share produk luar biasa tu tapi nanti dulu. Nak tunggu testimoni dari para customer saya yang teruja memakai produk yang saya gunakan. Yeehaa..!=)


Cik Misya : Kini kurang gemar bersolek bila keluar rumah.

4 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...