Wednesday, February 27, 2013

Saya muncul lagi di TV1..! Butik Ummi Riaz..

Salam semua.. Awal Februari hari tu, saya muncul dalam rancangan Selamat Pagi Malaysia di TV1! Melalui slot fesyen, saya menggayakan busana muslimah dari butik Ummi Riaz.. Shooting telah dijalankan di Butik Ummi Riaz di Shah Alam.. Saya menggayakan 3 pasang baju yang sungguh gorgeous hasil butik Ummi Riaz.. Thanks so much to Kak Zura owner Ummi Riaz, my Make-up Artist, Cek Non and my modelling friend, Kak Fiza atas kerjasama yang best ni! Rindu nak shoot lagi!! Huhu...






Wajah saya setelah di make-up.. Ramai kata mata saya sangat bulat dan bundar selepas di make-up. Hehe...

One of attire yang digayakan. Cantik kan jubah ni? :)

With my MUA, Cek Non.


Me, kak Fiza and Cek Non!! Ngee...:)


Mahu shopping jubah-jubah cantik di Ummi Riaz? Jom klik SINI!! Harga pun sangat berpatutan plus design yang terkini dan cantik!=)



Cik Misya : Jarang bersolek di luar.

6 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...