Tuesday, February 5, 2013

DX Lingerie | Pakar mengalih dan membakar lemak!

Salam semua.. Wah saya dapat banyak pertanyaan tentang baju dalam luar biasa yang sedang meletup-letup di pasaran sekarang iaitu DX Lingerie!! Semalam saya ada share sedikit story about this miracle lingerie dalam entri INI. Ya, memang betul DX Lingerie adalah baju dalam wanita yang dipakai hari-hari. Bukan hanya untuk kecantikan sementara seperti korset-korset di luar sana tu. Ianya BAJU DALAM yang terdiri daripada bra dan seluar dalam.=)



Atas ni salah satu testimoni bagaimana DX boleh menutup lemak-lemak sehingga tubuh badan anda menjadi sangat kemas- tiada bonjolan-bonjolan pada tubuh seperti bumper di jalanraya! Dan jika dipakai lama setiap hari, lemak-lemak tersebut akan hilang kerana material yang digunakan boleh mengalih dan mereputkan lemak yang berlebihan pada tubuh!! Thats why ada yang pakai 3 minggu hilang 8kg!! Orang yang baru lepas bersalin boleh kurus balik dalam masa 4 minggu!=)


Saya nak story dalam ni semua tak aci la kan? Terdapat 1001 satu kebaikan DX ni termasuk dari segi material, ketahanan lasak, penjagaan DX, berapa kali nak basuh dan sebagainya. Nak cerita semua memang tak habis! huhu.. Ianya rahsia sehinggakan jenama lain cuba meniru design DX ini dan menipu pelanggan. Info lanjut, atau teringin nak fitting dulu untuk merasi kesedapan DX ni, boleh emel nama dan nombor telefon di aimi@aimisyahirah.com. Pertanyaan di ruangan komen maaf tidak dapat dilayan. Hanya yang serius sahaja ok! Anda cantik, suami sayang, Allah berkati.. ^_^



Cik Misya : Suka wanita yang berusaha sendiri menjaga bentuk badan sebelum dan selepas kahwin.

2 comments:

  1. jemput join GA fiqa :)
    http://fiqansz.blogspot.com/2013/01/mini-giveaway-bangkitkan-pesonamu.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...