Monday, February 4, 2013

Segmen : Saya Sayang Blog Saya by Puteri Mama

Salam.. Wah bersayang-sayang pulak dah.. Hehe.. Jom klik SINI atau banner if anda sayang blog anda!!;)


Saya sayang blog saya kerana satu-satunya tempat saya meluahkan kekreatifan saya dalam bidang penulisan. Di samping berkongsi cerita suka dan duka bersama-sama dengan rakan-rakan blogger. Kalau tak kerana blog, kita semua takkan kenal dan menyemai kasih sayang antara sahabat melalui blogging world..:)


Cik Misya : Rindu..

2 comments:

  1. tq dear join n support segmen akak...yup, btul tu dear...blog ni dh mcm bff kita kn ..?

    ReplyDelete
  2. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/02/segmen-saya-sayang-blog-saya-by-puteri.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...