Thursday, February 7, 2013

Blogger Belia Blogger Cool

Salam.. Haa meh petang-petang ni kita relaxkan diri dengan menyertai segmen cool neh di SINI. Klik banner juga boleh..:)


Nama blogger anda : Aimi Syahirah || In the story

Tagline blog (jika ada) : Err... [haha takde kot]

Umur anda : 27 tahun (Caye tak?) ;) hehe.. tak tipu okeys..

Url blog anda : http://www.aimisyahirah.com

Sebab kenapa blogger belia seperti anda adalah seorang blogger yang cool : Ahaks.. Mencabar gak soalan ni ya.. Sebabnya adalah maybe saya jenis supportive! I mean kalau ada blogger baru ke lama yang anjurkan segmen insyaAllah saya akan join untuk beri support. Pernah dulu kena hentam dalam komen box oleh stalker tapi takdelah saya melatah tak tentu pasal. Ignore je lama-lama diamlah dorang kan? So, saya teruskan blogging seperti biasa. Ada masa saya update, keluarlah entri baru. Kalau takde masa memang sunyi sikitlah blog ni. So far saya cool saja if anda nak komen atau kritik blog saya sebab semua yang positif akan diambil kira untuk penambahbaikan sebagai seorang blogger.. 


Perghh panjang la pulok entri sebab musabab ni ya? Haha cool tak? Yeahhh....;)



Cik Misya : Belajar kawal perasaan bukan mengikut perasaan.

4 comments:

  1. ooh segmen rupanya...hehe ingatkan apadia td blogger belia ni...selamat bersegmen cik misya...:)

    ReplyDelete
  2. Singgah dari segmen sama...
    Done follow... =D...

    http://ayuejean.blogspot.com/2013/02/blogger-belia-blogger-cool.html

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,saya datang dari segmen yg sama..Jemput singgah ke blog sy...http://thisismylife-eyka.blogspot.com/2013/02/blogger-belia-blogger-cool.html

    ReplyDelete
  4. salam....mia datang dari segmen yang sama

    http://www.mialiana.com/2013/02/blogger-belia-blogger-cool.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...