Thursday, February 14, 2013

Gempar!! Gadis 19 tahun terjun bunuh diri di Times Square?!!

Salam.. MasyaAllah! Terkejut bila membaca entry salah seorang rakan blogger tentang berita gempar ni di SINI!! Anda tahu kan Times Square tu kat mana?? Ala salah satu shopping mall terbesar di Jalan Imbi, Kuala Lumpur yang budak-budak sekarang suka lepak dan shopping di sana tu.. Ada seorang gadis berbangsa Cina telah dijumpai mati di ruang legar shopping mall tersebut!! 




Mayatnya dijumpai pada 11.00 pagi dan pelbagai spekulasi timbul tentang punca kematian gadis tersebut. Ada yang kata si gadis telah bergaduh dengan kekasihnya maka berlaku pergelutan dan tanpa sengaja si kekasih tertolak gadis tersebut hingga terjatuh dari tingkat 6 ke tingkat bawah (ground)! Banyak lagi sumber versi kisah kematian mengejut gadis tersebut di SINI.




Tak sure sama ada betul atau pun tidak. Jika benar, pasti pihak pengurusan Times Square akan berusaha sedaya-upaya menyembunyikan perkara ini supaya tiada spekulasi tidak diingini berlaku. Jika tidak benar, mungkin ianya salah satu adegan lakonan kot-kot stunt woman tu terjun ke apa ke kan.. (huhu memandai je!) Apa-apa pun yang dilakukan di mana-mana, jagalah diri baik-baik. Kemalangan tidak disangka mungkin berlaku tanpa sengaja. Malang itu tidak berbau..



Cik Misya : Dah lama tak ke Times Square.



7 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...