Wednesday, February 13, 2013

Request: Saya Nak Doodle Alif Ismail V2.0

Salam.. Dah lama tak join segmen doodle-doodle ni. Terpandang je banner segmen ni terus tertarik sebab sangat menarik! Huhu. Jomlah join sekali segmen ni di SINI atau klik banner..


Saya nak doodle ni sebab suka kumpul doodle-doodle hasil ramai blogger sebagai koleksi saya! Jadi bolehlah saya perkenalkan blogger tu dalam entry saya tentang doodle yang dihasilkan.:) Warna mata doddle yang saya mahukan adalah biru! Ala-ala mat saleh gitewww..;)


Cik Misya : 2013 adalah musim warna biru.

2 comments:

  1. salam ziarah...

    terima kasih did atas permintaan anda, insyaalah alif akan realisasikan kesemua permintaan..

    rajin2 jenguk blog alif ismail ye!!!

    ^_^

    ReplyDelete
  2. gudluck sys! :D
    rajen bebenor join segmen yew ^^

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...