Wednesday, February 20, 2013

Rahsia saya dalam fanpage Misya Da Beauty.. Sila like!!!

Salam.. Haa buat mereka yang tertanya-tanya mana link facebook la, mana link fanpage la.. Ok hari ni saya bagi link fanpage saya untuk anda like dengan rasminya! Hehe.. Terbongkar sudah rahsia saya ya?Baru sebulan je launch Alhamdulillah dah dapat lebih 100 like. Thanks so much pada yang sudi like.. Siapa nak like my page tu boleh klik Misya Da Beauty... Then tekan like ya!


InsyaAllah mana-mana yang kaki berfacebook tu akan sentiasa dapat update terkini tentang blog saya. Melalui fanpage ini juga anda boleh tahu bagaimana saya menjaga kecantikan dan kesihatan diri saya! Haa mesti ramai nak tahu kan? Terutama yang teringin nak menjadi seorang model tu kan...;) Jadi model kena confident. Mana datangnya confident? Dari dalam dan luar.. Caranya? Haa sila lah like page saya tu ya...=)




Tapi actually fanpage tersebut lebih kepada mempromosikan perniagaan yang sedang saya usahakan sekarang. Syukur Alhamdulillah.. Modal yang kecil tapi pulangannya besar. Sebulan saja lakukan, dah jadi Manager! Huhu.. Income pun lebih dari gaji kerja tetap saya sekarang. Syukur Alhamdulillah dapat tampung apa-apa yang patut.. Nanti saya kongsikan dengan anda bagaimana nak join bisnes menarik ni. Hanya jual baju dalam wanita yang sangat luar biasa dan supplemen kecantikan terbaik di dunia okeys! Jangan lupa like page saya ya!=)



Maklumat lanjut tentang produk? Boleh emel ke aimi@aimisyahirah.com



Cik Misya : Ilmu harus dikongsikan supaya sentiasa bertambah.

8 comments:

  1. wah best tu cik misya dapat duit dari bisnes...

    ReplyDelete
  2. erm. dah like sudah ;) hehee. mana tahu ada yang berkenan ;)

    ReplyDelete
  3. done follow sni..jom follow ecah jg..tQ

    ReplyDelete
  4. jom join dan memeriahkan segmen ni

    http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/segmen-who-is-lucky-one-by-hanna-kk.html

    ReplyDelete
  5. Hey, berminat tak? :)
    http://arinalola.blogspot.com/2013/02/pencarian-sponsor-untuk-giveaway-akan.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...