Wednesday, February 13, 2013

Rahsia kulit wajah cantik terbongkar!!

Salam.. Haa mesti ramai tertanya-tanya kan produk apa saya gunakan untuk menjaga kulit wajah rite? Memang pada asalnya kulit saya licin dan bersih tanpa cela. Keturunan/genetik family memang begitu. Cuma sejak saya join modelling, kulit saya makin rosak.. Faktor usia dan persekitaran keliling pun memainkan peranan. Kasar, berbintik-bintik dan kering sampai menggelupas! Akibat daripada pemakaian make-up pelbagai jenama tatkala disolek oleh jurusolek/make-up artist. Plus kekangan masa untuk mencuci wajah dengan sempurna selepas disolek. Last-last terpaksa bergantung ke Spa untuk membuat facial bagi menghilangkan kerosakan pada kulit wajah saya.. Kadang-kadang kena letak bedak/make-up tebal sikit bila nak ke mana-mana.


Tapi selepas menggunakan satu produk luar biasa ni, terus rutin penjagaan wajah saya berubah! No more facial at spa, no more make-up! 3 hari sahaja, orang tegur... ''Dik, kulit awak cantik dan bersihlah, awak guna apa ya?'' SubhanaAllah punya terkejut plus teruja saya sebab selama ni macam-macam produk saya guna takde pula orang tegur! Ini orang yang baru sahaja kenal dan setiap hari pasti akan ada yang menegur kulit saya semakin elok dan cantik. Yang paling penting berseri-seri tanpa sebarang make-up! Ya Allah seronoknya..!=)


Jadi, produk apa yang saya gunakan? Jeng-jeng-jeng...;) Klik SINI untuk info lanjut.. Hehe.. Story semua kat sini tak suspen la kan? Benda best, kena kasi surprise sikit! Selamat mencari info...!^_^



Cik Misya :  Bebas tanpa make-up adalah suatu nikmat!

10 comments:

  1. Menarik^_^

    **Jom join GA otai2 blogger
    http://miseyz.blogspot.com/2013/02/big-giveaway-by-cikgu-fizi-fizgraphic.html

    ReplyDelete
  2. wah,,, mmg kulit akak cantik pn,, muka muja berjerawat dengn jayanya,, sedey

    ReplyDelete
  3. pernah try macam2 produk tapi same je.. heee, nk try nie plak nti..kite tgok cmne :D

    btw, jom bce post baru hanna ^^ http://www.farhanabiella.my/2013/02/asramahuhh-stay-away-from-me.html

    ReplyDelete
  4. saspen btol entry sis neyh eyh...hee..btw sis sgt chantek..sbb tu boleh jd model..hee :)

    ReplyDelete
  5. Wah...3 hari jak Cik Misya ^_^

    P/S: Dah lama Wilma tak datang sini...Makin cantik Cik Misya nie bah

    ReplyDelete
  6. jom cantik cara sihat comelgebushaklee@blogspot.com

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...