Friday, May 12, 2017

Teaser Event Pencarian Wajah Deena Secret

Salam. Pernah dengar tentang skincare Deena Secret? Kalau belum, bolehlah mula berkenalan dengan produk Deena Secret. Apa saya nak story bukan tentang produk but corat-coret event Pencarian Wajah merangkap Duta Deena Secret. Actually saya salah seorang peserta yang bertanding but rezeki tak menyebelahi saya so tak terpilih untuk ke peringkat akhir. But owner Deena Secret berbesar hati menjemput semua peserta untuk jayakan runway show during event Peringkat Akhir Pencarian Wajah Deena Secet. Memang favourite saya runway a.k.a catwalk ni. hehe.. Entry kali ni saya share teaser dulu. 

Bertemakan gold black, saya mix and match gold glitter mermaid skirt dengan black lace peplum ala-ala princess. Plus satin shawl warna gold. Okla, janji ikut tema diberi.

Ok saya makeup sendiri tau untuk event runway ni. Almaklum undangan khas saja so takde makeup artist disediakan. hehe. Takpe saya memang boleh makeup sendiri.:)

Event berlangsung di Petak Event Space, Setapak, KL. Nasib baik saya pernah datang area sini sebab my cousin pernah kahwin di Kampung Pengantin (building yang sama). Agak sukar nak cari sebab tiada signboard daripada depan. Nasib datang awal takdelah rushing nak cari tempat.

Suasana dalam Petak. Actually ramai artis pernah wat event kat sini. Antaranya Anzalna - celebrate her birthday.

Juri pertandingan. Walaupun tak bertanding tetap nervous ok. haha. Teringat dolu-dolu masa saya jadi finalist pertandingan. Berdebar tapi dalam masa sama excited nak wat yang terbaik.


Tetamu semakin ramai yang tiba.

Pertandingan bermula..

Antara task yang finalist kena buat adalah product presentation. Menarik!

Oklah saya sempatlah wefie dengan peserta-peserta lain yang turut join runway.

Haha tu kenapa saya kat belakang tu?







Semua comel-comel kan? Hehe.. But untuk terpilih sebagai peserta pun Deena Secret memang tapis dengan ketat. So kira kami bertuahlah antara yang terpilih walaupun tak sampai peringkat final.


Inilah barisan finalist yang terpilih. Semua cantik-cantik. 


Inilah Kak Diyana.. Owner Deena Secret. Cantik kan? Body slim giler! Patutlah jadi pengasas produk kecantikan. Moga beliau dan Deena Secret terus sukses.


Gitulah corat-coret teaser event Pencarian Wajah Deena Secret. Takde rezeki saya kali ni, mana tahu next time kalau cuba lagi boleh terpilih. Hehe.. Amin. Entry penuh event ni nanti saya blast ya. Tunggu......;)

Nak tahu tentang rangkaian produk Deena Secret boleh visit ig  https://www.instagram.com/deena_secret/


Misya : Masih layakkah diri ini?



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...