Friday, May 19, 2017

Casting Photoshoot for Dania Bridal @Ashbarz Studio

Salam. Ingat lagi saya pernah share entry teaser saya shoot baju pengantin dengan Studio Ashbarz? Confirmlah tak ingat. hehe. Sebab dah lama sangat dah. Boleh klik SINI kalau nak baca. Oklah, kali ni bukan teaser but hasil saya shoot baju pengantin dari butik Dania Bridal. Actually shoot ni untuk sesi casting bagi pemilihan model untuk Majalah Mingguan Wanita. But nasib tidak menyebelahi saya untuk terpilih. But for me terpilih sebagai model casting ni pun dah kira bertuah sebab bukan semua model berpeluang attend casting ni. Jom tengok apa jadi bila Puan Misya bergaya dengan baju pengantin! ;)

Dah lama tak beraksi dengan pakaian pengantin so rasa kekok juga. But lama-lama okla. Almaklum pengantin dah basi. hehe..







Ok ni baru 1st baju. Jom tengok persalinan kedua pula serba putih. Siap bergandingan dengan model lelaki lagi tau. ;)






Ahha ini rare sikit pengantin bermadu namanya! Ahakss.. But dont worry dorang ni kategori adik-adik ja pun..  But congrats to Fahmi (model lelaki) sebab beliau terpilih untuk shoot with Majalah Mingguan Wanita. 

Ada 'drama' di situ ya..;)





Cantik-cantikkan baju pengantin dari Dania Bridal ni? Siapa yang nak kahwin tu bolehlah try tengok pakej persalinan pengantin yang ada di fanpage Dania Bridal. Saya sendiri dah kahwin pun geram tengok baju-baju dia semua cantik-cantik. hehe.. Untuk makeup, saya makeup sendiri je kali ni. Saja try test bakat terpendam. Bila dah tengok hasil shoot ni baru saya lebih nampak part mana saya kena baiki makeup saya. 

Misya : Pengantin pipi tembam.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...