Thursday, May 18, 2017

Jom undi saya dalam Garnier feat. Hijabista Contest!

Salam semua. Kebetulan lepas habis je casting majalah Hijabista, saya diminta membuat sedikit rakaman video untuk mempromosikan produk Garnier Micella Cleansing Water. Tak sangka pula saya terpilih untuk record video dan seterusnya melayakkan saya untuk join contest bersama Garnier. Contest tersebut berlangsung di laman instagram. Jadi, buat rakan-rakan blogger mahupun mereka-mereka yang ada account instagram, marilah undi saya ramai-ramai ya dalam contest ni! Please, please, please.........^_^ Ngeee........ Dah lama tak minta tolong undi-undi ni. Hehe.. Camne nak vote? Senang je...

1. Makesure uols ada account instagram atau nak gunakan member-member punya account pun takpe. hehe..

2. Then klik link berikut :


3. Then tekan button LOVE (Like) tanda anda telah vote saya. ^_^ Sampai bila boleh vote, katanya sampai hujung Mei ni. Hopefully ada rezeki nak menang produk Garnier bernilai RM200. Ngee..

4. Yang dah vote, tq so much! Jasa anda tidak terbalas.. Doa saja mampu saya iringkan. :)



Misya : Tak beri rasuah untuk pancing undi.

3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...