Thursday, May 11, 2017

Modelling Class by Milya Beauty Concept

Salam semua. Ahha kali ni nak share dengan uols salah 1 modellling class yang saya pernah attend. Walaupun dah berada lama juga dalam bidang modelling ni but kadang-kadang saya rasa masih belum cukup ilmu. So saya selalu lah join mana-mana class untuk tingkatkan lagi ilmu dan pengalaman. Lain cikgu, lain tips dan petuanya. So this modelling class anjuran Milya Beauty Concept di Setia Alam. Jom tengok corat-coret sepanjang saya hadir ke kelas ni.

Of course la ada sesi catwalk. Part saya paling suka. Sebab saya rasa catwalk saya masih lemah. 

Kiri sekali baju cardigan hijau tu lah cikgu saya, Amalina. Dia sangatlah cantik macam kacukan Arab, putih melepak. Huhu. 

Banyak tips baru saya dapat daripada Amalina. Dia nampak confident je sepanjang masa.

Group photo with all students and teacher.

Actually Milya ni dinaungi oleh 2 orang makeup artist dan pernah bergelar model iaitu Emi & Kak Ila. So dorang curahkan ilmu dan pengalaman yang ada buat semua talent-talent yang baru nak berjinak dalam dunia modelling.


Wefie dengan semua peserta..

Semua cantik-cantik! Daripada malu-malu, after class semua nampak lebih yakin.

Ok done catwalk session, next adalah sesi photoshoot. 

Konsep makeup Milya ni more to patuh syariah which tak menggunakan fake eyelashes. 



Inilah MUA yang mekapkan saya but so sorry saya lupa nama beliau. But kalau nak book beliau boleh contact Milya nanti.


Dah siap, ready for photoshoot.

Antara yang perlu saya wat adalah merakamkan video tentang kelas ni.


Sementara menanti giliran photoshoot, wefie dulu.

Inilah both owners Milya iaitu Emi & Kak Ila. Dua-dua gojes!

With Emi..

InsyaAllah segala ilmu yang saya dapat di sini takkan disia-siakan. Take your high heels and go...!

Apa yang specialnya kat Milya Beauty Concept ni bukan sekadar studio untuk kelas modelling but also merupakan Salon. So sesiapa nak gunting rambut, rebonding dan sebagainya bolehlah datang sini. Contact je no. fon tertera untuk booking your slot. Yang penting aurat Muslimah sangat dijaga di sini. Servis dijamin puas hati!=)


Misya : Happy bila bakat kita dihargai.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...