Tuesday, May 9, 2017

Drama terbaru lakonan saya?

Salam. Ahha sejak drama-drama Melayu kat TV banyak menggunakan novel sebagai tajuk dan intipati drama, muncul plak aplikasi-aplikasi di facebook untuk user try. Saya pun gatai jugak nak try! Hakhak... Confirm dah tahap bosan ler ni. Antara apps saya try adalah meneka tajuk drama Melayu yang akan dilakonkan oleh kita dan digandngkan dengan hero (pelakon) Melayu hot-hot. Bila tengok hasilnya, hahaha lawak sungguh! Saya try wat 2 kali je. hehehe.. Maka terhasillah drama Cinta Teruna Belacan bergandingan dengan Remy Ishak dan Love You Mr. Emotional bergandingan dengan Hafidz Roshdi. Adoyai kalau betul-betul saya berlakon drama, entah ada orang nak tonton ke tidak. Mahu menangis Remy Ishak & Hafidz Roshdi kena berlakon dengan saya! Hahaha.. Dan confirm kena kecam teruk dek netizen. Hikhik....



Misya : Tak minat berlakon.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...