Friday, May 19, 2017

Photoshoot English Style (Single) with Felix In

Salam. Lets view my latest portfolio. Actually bukan latest sangatlah sebab terlalu busy sampai termiss untuk update hasil photoshoot with photographer superb Felix In. Antara photog yang sangat bagus bekerjasama. Very friendly and profesional. Bertemakan English Style gitu. Makeup ala dolly look by Dyana. Lokasi di Putrajaya. Actually saya bergandingan dengan sorang lagi model iaitu Syairah Saidin. But entry kali ni saya update hasil shoot saya single dulu ya. :)

Photo paling saya suka!!! 
















TQ Felix for these photos. Also to my MUA Dyana Dyanaf. Antara tema shoot yang paling saya inginkan sebenarnya. hehe.. Alhamdulillah tercapai juga impian. :)

Anyone perlukan khidmat photographer boleh visit IG : Felix In
Nak makeup cantik macam saya gayakan ni boleh visit IG : Dyana Dyanaf

Misya : Usaha awet muda.


2 comments:

  1. Cantik orangnya :)

    http://panphila.blogspot.my

    ReplyDelete

  2. Thanks for finally writing about > %blog_title% < Loved it! all of craigslist

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...