Monday, May 8, 2017

Perfume dari staf tersayang, Adawiah..

Salam. Erm sedihnya bila ada staf yang bagus terpaksa meninggalkan kita. I mean samada berhenti atau berpindah ke tempat lain. Itu yang berlaku bila tiap kali PSH a.k.a Pegawai Sambilan Harian di tempat saya tamat kontrak. Tiap kali PSH habis kontrak selalu juga dapat hadiah from them sebagai tanda penghargaan. Alhamdulillah di dalam Unit saya ni kami memang amalkan kerja seperti family. So masing-masing akan wat kerja yang terbaik dan kami rapat seperti adik-beradik. Pergi makan-makan tu memang biasalah. Tu yang bila dorang habis kontrak, sedih juga. Huhu..

"TQVM Kak Misya for everything! Lots of Love, Adawiah" Alolo so sweet siap ada gift perfume yang sangat comel.

Macam tau-tau je my perfume pun memang dah nak habis. hehe. Mesti mahal harganya ni sebab bau nya sangat wangi dan tahan lama. 

Apa-apa pun all the best to Adawiah dalam menjalani kehidupan di tempat kerja lain. Moga dapat kerjaya yang lebih bagus dan stabil serta sukses dunia akhirat. Thanks a lot sebab banyak membantu sepanjang bertugas di Unit kami. We love you also. =)


Misya : Sukar asyik kena latih orang baru.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...