Thursday, March 23, 2017

Dapat jemputan dari MEFA untuk blogger review!

Salam. Wow tak sangka beberapa hari lepas blog saya dipilih dan dijemput oleh pihak MEFA Pengantin untuk mereview majlis ulangtahun sebuah butik dan restoran di Shah Alam. Terkejut juga terpilih sebab almaklum blog saya tidaklah sehebat blogger Ben Ashaari mahupun Hanis Zalikha. But ianya 1 penghormatan buat saya bila blog saya dipilih oleh MEFA after hampir 10 tahun saya berblogging.^_^ TQ MEFA!



Assalamualaikum & Salam Sejahtera, 

Terima kasih kerana berkongsi profile anda kepada facebook Mefa Pengantin tempoh hari. Disini saya ingin menjemput semua blogger terpilih untuk sesi majlis bersama:

Sila download file jemputan dan berharap anda dapat membalas dengan kadar segera.

Thank You.

Azahari Bin Azemi
Sales & Marketing Manager,



   



Rezeki tu orang kata jangan ditolak. Yang bagus blogger-blogger yang hadir akan dibayar based on entry yang di update dalam blog. 1st time penulisan saya di blog mendapat bayaran. Alhamdulillah..:) Hope ada lagi lepas ni. Amin..

Misya : Rezeki tak terpijak.

8 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...