Monday, June 15, 2015

Wah ramainya nak kurus dan cantik di Hari Raya!

Salam semua.. Haa Puasa dan Raya makin dekat. Alhamdulillah rezeki tak putus-putus orang nak tampil cantik dan slim sempena Syawal nanti. Terima kasih buat para customer saya yang disayangi. Ada yang komit cash, credit card dan instalment melalui AEON. Happy saya bila dapat melihat wajah kegembiraan para wanita yang dapat melihat transformasi diri once menyarung sample DX. Tak kisah anda kurus atau berisi, wajib milik DX sebab DX adalah pakaian dalam terbaik pernah dijual di pasaran. No competitor! Baju dalam memang kulit 2nd wanita rite? Salah baju dalam salahlah bentuk tubuh kita. Tahniah to all women yang berjaya mentransformasikan diri untuk suami tercinta.

Kak Nina dari Setia Alam.. Datang fitting di surau Hotel Grand Bluewave terus komit twinset DX via Credit Card! Memang penggemar korset pernah pakai Premium Beautiful, sarung je DX terus jatuh hati dengan keselesaan DX yang tak terkata.=)

Junior saya masa kat UKM, Mey.. Anak sorang badan kurus tapi sagged dan bongkok. Sarung je DX terus terletak elok body shape. Mey komit Waist Nipper Set hadiah untuk diri sendiri.. 

Kak Rafidah from Puchong. Baru habis pantang nak naik ofis balik lepas cuti bersalin. Risau cutting dah lari terus komit Body Shaper set secara Cash! 

Kak Asma seorang nurse, daripada nak try-try fitting je, terus dapat shape masa anak dara, komit pakej DX dengan Elmarino. Cantik body, cantik kulit!


Customer saya Kak Hanim.. Repeat order Arm Shaper! Kerja di Kedutaan Arab Saudi pun nak cantik juga..:)

Jadi, anda-anda di luar sana, yang cakap macam-macam tentang DX [mahal la, rimasla, suami tak bagi la, boyfriend tak bagi la, dan macam-macam perkara negatif lagi], sudah-sudah la tu.. Tak baik tau wat camtu pada diri sendiri. Badan kita lama lagi nak pakai dan berkhidmat untuk suami. If kita tak jaga sape nak jaga rite? Suami kita beli rokok atau tukar sport rim keta tak pernah pun tanya isteri walaupun kosnya beribu-riban habis.. Suntiklah jiwa dengan benda-benda positif. Wanita yang cantk bukan sekadar dari luaran malah bijak dari dalaman.=) Jom wasap saya untuk FREE FITTING dan CONSULTATION.. 016-9561764


Misya : Sayangkan suami dan anak bermula daripada sayangkan diri sendiri.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...