Wednesday, June 3, 2015

Muka senget sebelah kerana Eternal Beauty!

Salam.. Huarghh kerana Eternal Beauty (EB), wajahku senget sebelah! Camne leh jadi camtu? Haaa ni yang special nya tentang EB ni. Pernah terfikir kulit wajah dan badan kita yang ada masalah kedut, jerawat, kusam, menggeleber, eye-back dan sebagainya boleh hilang dalam masa 5 minit sahaja? Yang paling best kaedahnya sama macam kita iron (seterika) baju. Bila gosok je baju terus licin kan? Haaa dengan EB ni kita boleh 'iron' muka kita jadi seperti kita mahukan!!! 

Haa tengoklah saya sedang EB wajah saya. Tahu tak teknologi EB ni orang Korea dan Jepun dah guna lama dah. Sebab tu kulit dorang cantik-cantik. Orang Malaysia saja yang agak ketinggalan dan kemalasan sedikit nak jaga kecantikan kulit. Balik-balik cuci muka dengan Safi Balqis, Fair Lovely yang murah di pasaraya. Pergi spa wat facial pun malas kan? ;) Sayang tau, kulit tu anugerah Tuhan yang tak ternilai. If kita lahir tanpa kulit camne? So kenalah jaga elok-elok. 

Inilah rupa EB nya.. Sekali imbas macam handphone. Tahu tak EB ni sebenar mesin spa yang digabungkan menjadi 1. So, if anda malas nak ke spa, no more reason lagi untuk taknak jaga kulit. Seperti baby, kulit pun perlukan belaian manja. Dengan EB ni la kita dapat belai kulit kita. 

If anda nak runcing kan dagu, nak naikkan mana-mana part yang jatuh tu, tak perlu lagi nak suntik-suntik botox atau Vitamin C yang menyakitkan. EB kan saja muka bentukkan saja wajah anda. Sebab tu ada sesetengah artis, wajah jadi runcing tanpa suntikan atau plastic surgery pun.

Selain mencantikkan kulit, secara tak langsung EB ni bagi ketenangan sebab dia ada getaran yang membuatkan kita lebih relax. Getaran ni adalah gelombang yang biasanya didapati dari alam semulajadi seperti di hutan, sungai dan laut. Kat sana kan tenang rite? So guna EB ni dah macam kita berikan kulit kita 1 percutian indah sebenarnya.

Actually saya wat EB belah kiri wajah saya. Bila snap gambar dah tertukar-tukar side dah. Huhu. Kalau anda perasan wajah saya belah kiri ---> lebih tinggi dari belah kanan <---

My naked face eksklusif untuk pembaca blogger saya. Totally without makeup and no photo editing. Ramai tanya apa rahsia kulit saya bersih dan licin. Bila mekap lagilah nampak different dan berseri. (bukan puji diri sendiri tapi kenyataan) :p So inilah rahsia saya. EB kan saja! Sambil tonton television tu saya EB la muka saya. Daripada takde wat pape kan?


Ini Che Taa, serius kalau tengok dia dulu minta maaf memang takde selera! (sorry Che Taa) tapi luar biasanya EB now dia dah macam anak dara! If jumpa depan-depan memang dia sangat cantik sekarang.=)




Nampak? Magic kan EB ni. No need habiskan duit pergi spa mahal-mahal, nak drive redah jem last-last tension. Dengan EB duk kat uma depan TV pun boleh cantikkan kulit dan rehatkan minda.


Yang paling best, dengan EB juga kita boleh bantu cantikkan kawan-kawan dan saudara-mara. Boleh jana income dengan bisnes home spa tau! Best kan kita cantik, semua orang pun cantik juga.


Jom dapatkan Eternal Beauty anda sekarang! Murah je harganya berbanding anda spend beli barang penjagaan kulit bukan-bukan tiap bulan yang akhirnya merosakkan kulit anda. Nak tahu lebih details, meh wasap saya cepat di 016-9561764.


Misya : Perempuan cepat nampak tua berbanding lelaki.




1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...