Friday, June 5, 2015

Amy Mastura pula kini bertudung!

Salam. Alhamdulillah di Hari Jumaat penuh barakah ini, seorang lagi artis popular iaitu Amy Mastura mengumumkan penghijrahan beliau kepada imej bertudung sepenuhnya. Baru-baru ni pelakon filem Erra Fazira melakukan perkara sama, kini giliran Amy Mastura pula berhijrah. Seronok betul bila artis-artis ramai yang dah berhijab. Semoga penghijrahan mereka, Amy Mastura khususnya terus istiqamah dan bertambah baik.

Sumber

“Sudah lama saya berniat ke arah ini tapi Alhamdulillah semuanya jadi tanpa paksaan sesiapa. Saya tidak merancang tetapi ini kewajipan saya sebagai wanita Muslim. Ikutkan, saya merancang untuk semua ini sempena mengambil keberkatan Ramadan tapi pintu hati saya terbuka lebih awal”

“Perkara yang baik tak perlu ditangguh tangguh,” jelasnya kepada Berita Harian. Selain itu dalam masa yang sama, tindakan Amy untuk berhijrah sepenuhnya itu turut mendapat sokongan ratusan peminat di Instagram.

Welcome to da club Amy!

Misya : Wanita lebih manis bertudung.

3 comments:

  1. Alhamdulillah..semoga terus menjadi role model yang baik

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah ..

    p/s:Jemput join segmen Bloglist Julai-Ogos CN yer ;) http://www.cekgunorazimah.com/2015/06/Segmen-Bloglist-Julai-Ogos-2015.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...