Thursday, March 21, 2013

Tahniah buat bakal adik ipar, dapat 9A dalam SPM!!!

"Sayang, adik saya dapat straight A's dalam SPM. Dia dapat 7A+ dan 2A! Saya gembira!!" Itulah dia kegembiraan seorang abang bila dapat tahu adiknya berjaya dalam SPM! Siapakah dia yang happy sangat tu? Itulah tunang saya! Huhu.. Happynya dia bila dapat tahu adik lelaki kesayangan berjaya dapat semua A dalam SPM.:) Yang tak menahan siap mengalir air mata sebab happy punya pasal! Haha.. 


Tersengih saya bila membayangkan kegembiraan Incik tunang. Almaklumlah satu-satunya adik lelaki beliau.. Memang incik tunang sangat menitikberatkan soal pelajaran kepada adik-adiknya. Mengikut jejak langkah beliau sendiri, memang adik-beradik incik tunang saya ni otak geliga memasing. huhu. Saya pun tumpang happy dengan kejayaan bakal adik ipar saya ni. :) 


So, buat adik-adik yang mendapat keputusan SPM hari ni , tahniah diucapkan. Anda berjaya melangkah ke satu lagi tapak dalam kehidupan selepas tamat persekolahan. Banyak lagi yang perlu ditempuhi. Masih jauh perjalanan kehidupan ini. Stay cool!^_~



Cik Misya : Lepas SPM terus masuk matrikulasi.


5 comments:

  1. Woah tahniaahhhh! Adik Aina ni dapat berapa A ntah, nak msg krdt pulak takda. Tak sabar tunggu nak balik drpd ofis ni ha :p

    Entry terbaru :
    MYO : Kawal gajet guna otot tangan!

    ReplyDelete
  2. tahniaaahhh...
    wahh bestnyer...
    nory tumpang bangga....

    ReplyDelete
  3. cakap kat dia, amal ucap tahniah :D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...