Tuesday, March 19, 2013

Perbandingan DX Lingerie dengan korset-korset lain!!

Salam semua. Haa rasanya ramai lagi yang tak tahu apa istimewanya DX Lingerie yang saya pernah kongsikan dengan anda di SINI. Jom kita tengok apa yang special sangat tentang DX Lingerie ni sehingga produk jenama lain tak mampu menandingi kehebatannya!!




So, cepat-cepat dapatkan DX Lingerie sekarang! Hubungi saya di 016-9561764 atau emel ke aimi@aimisyahirah.com untuk maklumat lanjut. Hanya untuk yang serius sahaja! Boleh try sampel dulu. Tak beli pun takpe sebab saya bukan nak suruh anda beli!=) Yang penting anda cuba dan rasa kesedapan baju dalam magic ini! Saya dah milikinya, anda bila lagi?;)


Pinggang rampin, peha langsing, pakai baju apa pun takde masalah! Syukur Alhamdulillah..:)



Cik Misya : Wanita hiasan dunia, hargailah dan jagalah ia sebaik-baiknya.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...