Wednesday, March 20, 2013

Apabila bertukar menjadi Angry Bird....!!!! Grrrr....

Salam.. Hahaha... Bila belek-belek gambar lama, teringat satu gambar tu tentang seseorang menggelar saya sebagai Angry Bird! Hihi.. Bila fikir balik kelakar je rasa.. Sebab memang hampir serupa wajah saya dalam gambar tu dengan Angry Bird! Dan memang kebetulan mood gambar tu pun saya tengah marah! Wakakaka... Nak tengok wajah saya versi Angry Bird?? Hihihi jom tengok...









Wakakaka.. Sama tak? Hihihi.. Pape pun saya tetap comel! Hihihi... Kebetulan masa tu saya tengah bengang sebab terperangkap dalam traffic jam di tengah-tengah bandar KL. Dalam pada-pada tu sempat gak snap photo wat muka gitu. Dah lah pakai tudung dan baju merah! Memang kena bahan lah kan? Huhu... Tapi Angry Bird ni comel apa... Ni ada versi gigirl punya..;) Cute giler!!




:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


Haa comel kan?? Wakakaka puji diri sendiri tak menahan!! Hihi... 


Entri berkaitan : Wajah saya versi Nobita




Cik Misya : Dah lama tak main game.



4 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...