Tuesday, March 26, 2013

Oopss!! SNE guna nama Lisa Surihani untuk lariskan produk??



Salam.. Terbaca dari blog Wana Wonderland tentang isu Lisa Surihani yang merupakan duta Garnier Skin Naturals bersuara meminta pengusaha produk kecantikan Beutskin supaya tidak menggunakan nama dan gambar-gambar beliau untuk melariskan produk tersebut! 


Antara petikan yang diambil dari laman facebook Lisa Surihani sendiri,

"Bagi pihak Lisa Surihani kami ingin menjelaskan yang Lisa Surihani bukan seorang pengguna produk SNE.

Kami telah menemui pihak SNE untuk berbincang perkara yang lain dan bukan untuk membeli produk SNE.

Disini kami meminta agar pihak SNE atau pemilik laman Beutskin SNE Healthcare tidak menguna nama atau gambar Lisa Surihani untuk mempromosikan produk mereka.

Diharap juga agar pihak SNE atau pemilik laman tersebut memperbetulkan kenyataan-kenyataan dilaman mereka supaya tidak menimbulkan salah faham atau kekeliruan pembaca atau pengguna produk SNE dengan cepat mungkin.

Lisa Surihani ialah pengguna dan duta untuk produk Garnier Skin Naturals.

Setahu kami, duta sebenar yang telah diumumkan secara rasmi hanyalah Scha Al- Yahya. "


Macam-macam hal kan? Sebab tu saya lebih percayakan produk yang mempunyai kekuatan dan keunikan tersendiri tanpa menggunakan khidmat selebriti/artis terkenal untuk melariskan sesuatu produk tersebut. Produk yang betul-betul hebat, tidak memerlukan medium pengiklanan seperti itu. Sebab tu saya hanya mengamalkan Elmarino Blanc yang sungguh luar biasa. Tanpa sebarang iklan di mana-mana media, jualan Elmarino Blanc mencecah 500 juta kotak dalam tempoh 3 bulan selepas dilancarkan!! Tak payah duta-duta produk okeys.. Kita sendiri sebagai pengguna yang menjadi duta bergerak dan kongsikan kelebihan produk itu sendiri. Seronok kan? =) Nak try Elmarino Blanc boleh klik SINI.







Cik Misya : Kulit lembut dan halus seperti baby..^_^

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...