Tuesday, March 19, 2013

Selamat Pengantin Baru buat Nurza, Mazz, Nana & Fatihah!!

Salam semua.. Wah ramai betul mendirikan masjid di Bulan Mac ni ya!! Huhu tumpang bahagia saya pabila melihat rakan-rakan kesayangan meniti hari bahagia mereka. Wat saya rasa nak cepat-cepat je kahwin! Wakaka.. Sabar ye Cik Misya..;) 

Ok-ok, actually saya nak ucapkan Selamat Pengantin Baru wat rakan-rakan yang baru sahaja meraikannya.  Antaranya Miss President ESM Frens Club! Tahniah buat mereka semua! Cepat-cepat timang baby tau! Ahakss... Jom tengok siapa yang kahwin tu...;)


Nurza dan Man... Sahabat dalam bidang modelling.. Sangat cantik! :)



Nana dan Joe! Rakan saya semasa di Universiti.. Satu course, satu college! Bertemu cinta di alam pengajian, now mereka sudah selamat bergelar suami isteri. Cewah! Satu-satunya wedding yang sempat saya hadiri.. Tahniah Nana & Joe!





Fatihah dan Rizal... Salah seorang rakan saya dalam bidang modelling.. Tihah pandai make-up kan orang juga tau! Nikah pun dia mekap sendiri. Cantik kan? Luar biasak!!=)



And finally, our Miss President in ESM Frens Club, Mazz!! With her hubby K-rol.. Dua-dua sahabat baik saya.. My business partner also..:) Very da gorgeous!! Tahniah Mazz and K-Rol!


Buat kawan-kawan yang menjemput, minta maaf sesangat tak dapat hadir ke majlis anda. Kekangan masa dan sebagainya tak dapat dielakkan. Maka doa saya sentiasa mengiringi kalian. Wish all of you happily ever after. Jadilah suami dan isteri yang soleh dan solehah. Amin...^_^


Nota: Minta izin copy gambar ya..


Cik Misya : 5 months to go.. Dup dap dup dap...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...