Friday, March 22, 2013

Impian perkahwinanku.. Mahu berniqab??

Salam Jumaat semua.. Kejap je dah sampai Jumaat ya?:) Erm tak lama lagi saya bakal diijabkabulkan. Bila tu? Ahha tunggu pengumuman rasmi. Ecehh...;) Tapi, banyak lagi yang belum prepare! Wakaka.. Baju nikah pun belum ready lagi. Huuu... Acaner ni? Ngee.. 

Tahu tak saya teringin sangat masa nikah nanti mahu berniqab. Itulah tema idaman saya.. Saya tertarik dengan konsep ni sejak menonton movie Ayat-Ayat Cinta.. SubhanaAllah indahnya perkahwinan yang penuh bercirikan Islamik. Sejak tu saya pasang impian mahu tema seperti itu.. Saya try search then jumpa lah beberapa photo indah pengantin berniqab.. Mahu dijadikan inspirasi..^_^ 




Comel sangat-sangat kan? =)

Ini antara koleksi busana pengantin berserta niqab. Saya suka cuma saya lebih prefer jika hijabnya dilabuhkan menutup dada baru tampak lebih sesuai dengan gaya berniqab tersebut. But memang nampak cantik baju-baju ni. Putih bersih..^_^

Haa saya suka Irma Hasmie punya wardrobe.. Walaupun tak berniqab, tetap sopan rite? Saya suka hijabnya dan kalau boleh dikenakan niqab pasti tampil lebih istimewa di hari bersejarah saya.. Wah verangannnn!!! Ngeee.....@_@



Cantik kan dress ni? Haish geram betul tengok.. Cuma nak kena bincang dengan Mak Andam nyer nanti boleh ke dia wat kan baju nikah saya la-ala gini.. Huhu... 




Wah berangan betul Cik Misya yer.. Huhu apa salahnya berangan kan? At least kita usaha wat something best dalam hidup. Nak kahwin sekali je seumur hidup. Mahu yang terbaik. InsyaAllah. Doakan ya..:)



Cik Misya : Mahu jadi isteri solehah.

8 comments:

  1. Mesti nanti cantek kalau berniqab... Betol betol... Pakai niqab pon, tudung kene tutup dada jugak :-D

    ReplyDelete
  2. comel..comel...cuba la...ade kelainan sikit...smbil lebih manis dipandangkan :)

    ReplyDelete
  3. so sweet sgt , buatlah kwn sy ada buat tema nie....sweet sgt ...

    ReplyDelete
  4. Cantik. Akak setuju kalau betul2 ikut konsep niqab yang sebenarnya. Hijab tu harus menutup aurat dengan sempurna.

    ReplyDelete
  5. sejuk ati tengok org yang berniqab ni. huhu

    ReplyDelete
  6. Tambahan kalau berniqab, sejuk je mata memandang. :)

    ReplyDelete
  7. Bestnya tgk pengantin berniqab..hehe

    cantik2 semuanya

    ReplyDelete
  8. inshaAllah..mudahan segalanya berjalan dengan baik. :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...