Thursday, March 14, 2013

Sorry, I'm Busy!!

Salam semua followers dan pengunjung yang disayangi..:) Maaflah sejak kebelakangan ni sunyi sepi je my blog ni. Jarang sangat blast entri-entri terbaru. Saya tersangatlah sibuk sekarang ni. Berkerajaya dan berniaga. Superb amazing punya kerja dan sangat menyeronokkan. Bila tengok hasilnya, SubhanaAllah hilang semua kepenatan!=) Itu barulah betul-betul sibuk.. 


Dalam kesibukan sempat juga menjengah-jengah if ada komen-komen dari pengunjung. Traffic memang down giler la. Huhu..Pape pun if sudi singgah, thanks so much diucapkan. InsyaAllah kalau ada masa saya update entri lagi ya. Jangan rindu kat saya ya.. Hihi. Ada ke yang rindu?? Ahakss..;) I miss uols too tau!=) 



Cik Misya : Banyak orang hanya menyibukkan diri supaya nampak sibuk.

5 comments:

  1. Semoga berjaya dalam peniagaan =]

    ReplyDelete
  2. wah makin masyuk ye cik misya...patutlah happy je bunyi entri ni...hihi...apa2 pun semoga terus sukses lepas ni...

    ReplyDelete
  3. saya peminat blog blog awak yg baru....biasa follow kat fb skang kat blog pula...suka tip2 jadi model tu...banyak info

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...