Thursday, March 21, 2013

Hanya RM190 dapat 3 produk atasi 9 masalah kulit anda!!!!

Salam para jelitawan semua.. Wow!!! Promosi terkini produk kecantikan dan kesihatan dari Elken!! Malam tadi diumumkan oleh MCCM Kak Josie (Jutawan Elken)!! Khas untuk wanita dan lelaki yang ada 9 masalah kulit berikut!! 



Haaa anda pilih anda nak yang belah kiri ke belah kanan..;) 


Dengan hanya RM190.00++ anda sudah boleh mendapatkan Elmarino Blanc 8 + free 1 (9 kotak) percuma 2 produk Elken yang sangat luar biasa iaitu Eternal Beauty bernilai RM1880.00 dan Skincare UPII bernilai RM1385.00!!!

Beli Elmarino Blanc 8+1

Anda dapat:


 dan





Hanya beli Elmarino Blanc, cantik dari dalam kemudian dapat pula product untuk kecantikan luaran! Ya Allah bestnyer...!! Rugi tak grab!! Sebelum ni saya beli satu-satu, lagi mahal harganya! Ni beli Elmarino Blanc je, mak aih dah leh dapat produk beauty luar dalam atas bawah kiri kanan depan belakang!!! 


Sape-sape nak order boleh hubungi/SMS Cik Misya di 016-9561764 atau emel ke aimi@aimisyahirah.com.

Jom like Misya Da Beauty untuk maklumat lanjut.





Cik Misya : Kecantikan sejati bermula dari dalam dan peliharalah ia dari luaran juga.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...