Friday, March 1, 2013

Kisah cinta Cik Misya dalam Majalah Nur Februari 2013!!

Salam Jumaat semua!! Haa siapa ada beli Majalah Nur edisi Februari 2013? Huhu dah masuk March baru saya nak announce ya? Sorry la sayang-sayang semua.. Saya sangat sibuk sampai lewat update berita-berita terkini..:) Sesiapa yang ada beli Majalah Nur Feb 2013 tu, mesti perasan dalam salah satu ruangan 'Isu Orang Bujang' terpapar kisah cinta saya dengan si dia!;) Bagaimana kami berkenalan melalui laman sosial facebook sehinggalah mengikat tali pertunangan.. InsyaAllah bakal diijabkabulkan tidak lama lagi..^_^



Featured in Nur Magazine Feb 2013... 


So, mana-mana yang berkesempatan tu, cepat-cepat lah beli Majalah Nur Feb 2013 ni. Harap-harap masih ada di pasaran atau pun terus datang ke Karangkraf, Shah Alam. Mesti ada stock. Huhu.. Rugi tak baca kisah cinta saya ni. Hihihi.. Boleh juga dijadikan panduan untuk mereka-mereka yang sedang mencari calon suami atau isteri..:) Beli tau!!;) Makesure cover depan dia macam kat bawah ni..


Gambar detik pertunangan saya di SINI.

Cik Misya : Kurang aktif bermodelling.


4 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...