Monday, March 4, 2013

Jom orang-orang Taiping! Saksikan model pakai DX Lingerie secara LIVE!!

Salam semua!! Dah petang Isnin dah rupanya ya.. Huhu.. Haa ni nak kabo kan kepada teman-teman di negeri Perak Darul Ridzuan!! Jom kita turun beramai-ramai ke Taiping pada 10 Mac 2013 ini jam 1.00 tengahari di Hotel Taiping Perdana untuk melihat dan mendengar sendiri kehebatan produk yang saya sendiri gunakan dan menjana income hampir RM10k setiap bulan!! Haaa rugi tak datang okeys!!


Tiket masuk RM8.00 sahaja dan anda akan mendapat freegift 2 sachet Elmarino Blanc yang berharga RM12.00 dan sangat luar biasakk kesannya!!=) So, tiket free je la sebenarnya!! Lol!! Nak tahu apa aktiviti yang ada? Salah satunya adalah pertunjukkan secara LIVE model-model wanita memakai DX Lingerie di atas pentas!! Selalu model baju dalam kita tengok dalam katalog je kan?? Kali ni LIVE ok!! Hah memang rugi siapa tak datang!! At least anda dapat lihat betapa confidentnya seseorang itu tatkala mengenakan DX Lingerie.. :)

DX Career Forum di Kuala Lumpur pada Disember 2012 yang lalu. See.. Live ok model tu pakai, siap catwalk di laluan penonton lagi.

Salah seorang speaker forum ni adalah MCCM Arissa yang telah bergelar jutawan dalam masa 2 tahun sahaja!! Korek rahsia beliau macam mana dengan menjual lingerie ni, beliau telah mendapat income bulanan lebih daripada RM100k sebulan!!! Perghh memang luar biasakk!! Orang nya kecil molek sahaja tapi sangat-sangat luar biasa..



Ramai nak kurus, nak cantik tapi tak tahu produk apa yang terbaik. Balik-balik tengok katalog tu, tengok majalah, tengok TV! Apakata ubah dan upgrade diri anda untuk menimba ilmu baru tentang pemilihan dan pemakaian baju dalam yang betul! Biasa event ni hanya ada di KL saja, Tapi disebabkan permintaan ramai dari orang-orang Perak, maka kami beramai-ramai turun untuk menemui anda dan berkongsi kehebatan Dx Lingerie!! TV, handphone, kereta, setiap 5 tahun boleh upgrade, takkanlah baju dalam sendiri nak pakai hari-hari sampai dah berusia taknak upgrade kot..;) Beli sebulan dah tertarik-tarik talinya.. Sampai lubang-lubang spender pun tak mau tukaq lagi tuh!! Huhu.. Jom tukar!!!

Menjaga kecantikan diri ibarat menjaga kasih sayang suami anda terhadap anda.. Sayangi diri anda, sayangi suami anda, sayangi apa yang Tuhan anugerahi anda.. So jumpa anda di sana ya!!!=) 

Customer merangkap fighter saya... Perubahan yang sangat ketara selepas memakai Dx Lingerie!! =)




Cik Misya : Muka tak cantik boleh cover dengan disolek, badan tak cantik, nak cover camne?

3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...