Thursday, March 21, 2013

Penangan Elmarino Blanc sungguh luar biasa!!!

Salam dan Selamat Pagi semua!! Dah breakfast? Haa.. If belum breakfast jom mulakan pagi anda dengan mengambil 2 sachet Elmarino Blanc- minuman kolagen yang sangat-sangat luar biasa!!! Cantik, putih gebu atas bawah kiri kanan depan belakang, nyut-nyut!!! Hehehe...




Inilah sarapan saya setiap pagi sebelum mengambil apa-apa makanan. Sedap sangat-sangat rasanya macam Ribena gitu.. Ramai yang tanya apa rahsia saya mendapat kulit wajah dan tubuh yang cantik dan bersih tanpa cela.. Haa inilah rahsia nya! Bayangkan bila meminum Elmarino Blanc ni, bukan setakat muka je dia cantikkan tapi seluruh badan okeys! Yang part celah-celah tut pun sama!! Luar biasa kan?? Rakan-rakan saya ramai yang telah mencuba. Nanti saya kongsikan testimoni mereka dengan anda. Sebelum beri orang cuba, saya dah cuba pada diri sendiri dulu. Hasilnya, hari ketiga orang dah tegur "Dik, kulit awak cantik la, pakai apa ya?" Ahakss... Tanpa secalit make-up pada wajah, itulah reaksi salah seorang yang tidak dikenali di dalam lif bila melihat saya!


Sampai sekarang saya amalkan Elmarino Blanc ni. Bukan setakat untuk cantikkan kulit malah membantu saya dan rakan-rakan menyelesaikan masalah-masalah lain seperti masalah sembelit, cepat letih dan penat malah menegangkan part-part best pada tubuh badan seperti payudara dan punggung yang lebih pejal dan montok gitewwww!!! Perghhhh tak boleh tahan!!! 


Haa stock kebetulan baru sampai. Cepat order sebelum kehabisan!! 2 minggu sahaja saya berjaya menjual lebih 30 kotak!!


Jumpa anda di puncak kecantikan Elmarino Blanc!


Maklumat lanjut tentang Elmarino Blanc: http://www.elmarinoblanc.com/
 Maklumat lanjut tentang harga dan pakej-pakej yang ditawarkan boleh like page saya di Misya Da Beauty
Tips Cantik dan Sihat di SINI



Cik Misya : Tiada wanita yang tidak suka pada kecantikan. 

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...