Thursday, March 10, 2011

Yeayyy!! I'm in the Top 25 finalist!! Thanks Orange!!=)

Syukur Alhamdulillah.. Sangat happy hari ni. Sebab apa? Sebab aku terpilih dalam finalis 25 orang terbaik untuk Pencarian Model Sinar Inspirasi anjuran Orange Photography.. Korang leh jenguk website Orange kat  SINI. Syukur sangat-sangat.=))


Ini gambar yang aku hantar untuk proses pengundian selama sebulan lebih.. bermula 2 Januari 2011 hingga 8 Mac 2011. (Lama tu..!) huhu..

Selepas undian ditutup, pihak Orange ambil masa untuk buat penilaian dan pengiraan undian.. 60% like terbanyak dan 40% dari keputusan juri. Tepat jam 12.00 tengah malam tadi, Orange pun umumkan resultnya. Walaupun aku dah tersengguk-sengguk menahan ngantuk tapi demi nak tahu result aku bertahan jua.. Cewah!! haha.. Mula-mula macam rasa takde harapan je sebab tunggu punya tunggu tak keluar-keluar keputusannya..
Finally......, keputusannya............;)

Typo di situ ye.. hehe.. Ni tiada unsur-unsur sabotaj. Maybe Orange confuse dengan nama profile facebook aku. Before this aku guna nama eye-me schahirah.. Now dah tukar semula. Tu yang syahirah jadi scahirah. hehe..

Actually gambar page ni patut aku letak dulu tapi malas nak edit balik. hehe..;p

Congratulations to 25 finalists yang lain.. Especially to my new friends; Dayang, Norbaizura, & Kak Aziani.. InsyaAllah kita akan bertemu di hari photoshoot k..=) Actually Orange pun pening masa nak buat pemilihan sebab tiap peserta ada kelebihannya. Sampai ramai juga mempertikaikan keputusan Orange. Aku sendiri pun pernah gagal dalam contest sebegini tapi nak taknak kena terima sebab bukan rezeki kita untuk time tu. 

So, for the next stage, please do support me dan doakan aku untuk pemilihan 2 orang pemenang utama. From 25 contestants tu, only 2 models will be chosen untuk shoot dalam Majalah Nur dan memperagakan T-Shirt Muslimah keluaran Sinar Inspirasi.. 

Cantik kan T-Shirt Muslimah ni? Dapat gaji nanti nak beli. Ngehehe..;p


Antara koleksi T-Shirt Muslimah keluaran Sinar Inspirasi.. Menarik kan?:)

Lots of thank to Orange Photography and Sinar Inspirasi because give me this opportunity. (Ala-ala academy award la plak!!) hehe.. Yang paling utama, Syukur ke Hadrat Ilahi kerana beri aku peluang sebegini. Niatku satu join benda-benda gini iaitu nak mengumpul wang untuk masa depan.. InsyaAllah..
Pape pun, Good Luck to semua peserta dan InsyaAllah kalau ada rezeki aku, dapatlah jadi model untuk Majalah Nur.. Amin..=)


Cik Mesya : Kena fikir nak pakai baju apa, kasut apa, nak make-up camne untuk photoshoot nanti.. Pastu kena fikir 10 pose paling menarik!! huhu..

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...