Wednesday, March 16, 2011

Aku dah ada 50 FOLLOWERS!!=)

Assalamualaikum semua.. Welcome to my blog! hehe.. Em baru aku perasan selama aku berblogging ni bilangan follower aku dah bertambah.. Alhamdulillah..:) Belum sampai setahun aku memasuki dunia blogging ni, aku berjaya mengumpulkan 50 orang followers!=)

Terima kasih sangat-sangat atas sokongan anda semua. Walaupun mostly aku tak kenal dorang tapi dengan dunia blog ni macam-macam benda dapat aku pelajari.. Thank you semua!!^^


Wah, over ye cik mesya! huhu.. Orang lain ada yang beribu-ribu dah follower.. Aku baru je nak bertapak dalam penulisan blog ni. Pelbagai perkara suka-duka aku alami selama berblogging ni. Semuanya mengajar aku erti kesabaran dan ketabahan.:)

Kena kutuk-kutuk tu dah jadi lali dah. Aku ingatkan aku sorang je yang kena benda-benda camtu tapi bila tengok blogger-blogger lain even yang dah famous sangat-sangat pun alami benda yang serupa. Kena kutuk, maki, hina, carutan, kritikan dan sebagainya dah tak kisah dah. Yang penting tujuan kita berblogging untuk berkongsi sesuatu yang bermanfaat buat diri kita dan orang lain. Ni hak kita untuk bersosial tapi ada batasnya. Kena pandai pilih apa yang perlu dan tak perlu untuk ditulis. Sebab kadang-kadang benda tu boleh memakan diri kita balik. Tul tak?

Thanks to my visitors...^_^ (Ni sebahagian je..)


Awal-awal dulu aku rasa blog aku lebih bersifat emosional. Biasalah, tak biasa kan.. Pastu main tulis je apa yang aku nak tanpa memikirkan kesannya kepada diri sendiri dan orang lain. huhu.. Alhamdulillah sekarang aku rasa lebih matang dalam penulisan aku. Masih ada sifat gila-gila tu tapi untuk luahkan sesuatu yang terlalu bersifat peribadi tu tak sesuailah.. Kan?;)

Pape pun thanks kepada kawan-kawan di luar sana yang sudi menjenguk blog saya ni. Yang sempat singgah di chatbox, terima kasih atas kesudian korang meninggalkan jejak korang di situ. Yang mana rajin, jangan lupa letak wajah (gambar profile) korang kat ruangan Skodengers Face (left sidebar) tu ye.. huhu. Senang kalau ada masa aku jenguk-jenguk blog korang pula.=)

So, a big smile from me to all my followers!!=)))))) Selalu-selalu datang jenguk ya.. Thank you..=)


Cik Mesya : Seronok bila dapat kawan baru!!^__^ Selamat berkenalan semua..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...