Thursday, March 17, 2011

CONTEST : PHOTOSHOOT PERCUMA bernilai RM150 anjuran Faridism Photography

Assalamualaikum... Contest again!! hehe.. As usual aku suka join contest-contest berkaitan dunia modelling. But mestilah bertepatan dengan karakter aku sebagai Muslimah. So, now nak story tentang contest baru yang aku join anjuran FARIDISM photography (emm unique name) =).. First time aku tertarik tentang contest ni adalah disebabkan hadiah yang ditawarkan iaitu sesi photoshoot bernilai RM150.00. Menarik kan? Kalau tak percaya, boleh tengok kat blog FARIDISM photography ni..:)

Syarat-syarat contest, seperti biasa kena jadi follower blog FARIDISM dulu.. Done!=) then kena buat entry tentang contest ni. Mestilah sebab kalau tak camne penganjur nak tahu peserta tu join ke tak. huhu. Pape pun aku dah tengok hasil photoshoot Faridism ni. Sangat creative! I like! hehe..

Oklah taknak story panjang-panjang sangat nanti penat Faridism nak baca. huhu. Jadi, SEBAB apa aku harus dipilih untuk menang?? (Ni memang syarat penyertaan ye.. huhu) Aku rasa aku harus menang sebab aku memang dah jatuh cinta dengan dunia modelling especially photoshoot modelling. Tujuan utama aku menceburi bidang modelling ni adalah nak cari pendapatan sampingan sebenarnya. Kalau ada jodoh, InsyaAllah bolehlah aku gunakan pendapatan sampingan ni untuk membantu family dan si dia menyediakan keperluan majlis kami nanti. InsyaAllah. Tapi untuk contest ni hadiahnya bukan berupa wang tunai atau bayaran photoshoot. So, nape aku masih perlu menang?? huhu. Macam aku cakap awal-awal tadi, aku memang suka pada dunia photoshoot modelling. Aku banyak explore dalam blog-blog lain dan rakan-rakan yang pernah jadi model, membuatkan aku tertarik sangat-sangat nak jadi macam dorang. yang cantik-cantik, menawan dan gorgeous! Then, sekurang-kurangnya aku boleh tolong promote pakej FARIDISM photography ni supaya gunakan khidmat dorang. Ala-ala duta kecil.:) Sejak kecil memang aku suka bergambar. Bayangkan umurku baru mencecah 2 bulan dah ada  1 album gambar penuh!   huhu. (Zaman dulu kan susah nak tangkap gambar) Now aku dapat lihat banyak peluang-peluang nak jadi model ni. Sejak dari bangku sekolah ramai kata aku sesuai jadi model. Masa tu blur-blur lagi. huhu. 

Wow!! Panjangnya! hehe.. Tapi seriously aku memang nak menang sebab bukan semua orang bertuah dapat peluang sebegini. Aku ada juga join contest lain dan setakat ni hanya 1 sahaja yang berjaya sebagai pemenang. Yang lain masih dalam peringkat saringan. Harap-harap adalah rezeki untuk aku. Amin...

Next! TEMA photoshoot idaman aku sejak dulu adalah aku seorang diri berada di taman bunga yang sungguh indah dan cantik. Dikelilingi bunga-bunga segar dan rumput yang menghijau.. Itulah keindahan alam ciptaan Tuhan dan aku teringin mengekspresikan diri aku dengan alam semulajadi macam dalam gambar bawah ni...=)


 Tak lengkap  photoshoot tanpa pakaian atau props yang cantik kan? So aku teringin sangat nak pakai long dress macam girl dalam gambar bawah ni untuk photoshoot tu. Tapi taknak macam pengantin pula. (hilang seri nanti) hehe.. Berlari-lari di taman ala-ala bidadari kayangan kononnya!@_@ hehe..
 
Tapi apa-apa pun tetap mengekalkan ciri-ciri wanita muslimah seperti ini..:)

So, who i want to tag?;) 

Yang ditag jangan risau ye.. Kalau nak join pun boleh..:) Just sebagai cukupkan syarat penyertaan and korang kena tahulah aku join contest ni. huhu.. Thanks tau!^_^

Pape pun thanks wat FARIDISM photography yang anjurkan contest menarik camni. Kalau terpilih sebagai pemenang, terima kasih sangat-sangat. Really appreciate that. InsyaAllah...=)


Cik Mesya : Teringin nak belajar tangkap gambar plak..;)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...