Thursday, March 17, 2011

Cik Syahirah tukar header lagi!! hehe..

Salam semua.. I'm back with new header! hehe.. Sekali-sekala kenalah tukar citarasa juga kan? huhu.. So kebetulan aku baru je photoshoot untuk Orange Photography hari Ahad lepas, jadi petang tu aku jalan-jalan kat Pullman Putrajaya with Mr. J. And dia pun try-tryla bakat jadi photographer.;p Balik tu aku edit-edit gambar dan banyaklah gambar-gambar yang terhasil.. Thanks Mr. J cause sudi temankan saya gi Studio Orange hari tu.. Em aku rasa aku tak menang kot sebab ada lagi peserta yang lebih cantik dan berbakat lebih sesuai untuk menang.:) Pape pun good luck to semua contestant. Sorang je pemenang yang akan terpilih.. Memang lagi sukar lah sebab saingan sengit. huhu.. Tapi pape pun Orange Photography ni memang best!! Layanan sangat baik dan mesra pelanggan. Giteww...:) Tak menang pun takpela asalkan ada experience gi photoshoot modelling kat studio.=)

Hasil photoshoot at Studio Orange Photography ..

Cenderamata special from Orange.. Sebuah frame gambar.. Nice!=)

Wah, excited plak cerita story pasal Orange ye. hehe.. Walaupun aku dapat rasa aku tak menang pun tapi aku suka contest ni sebab memberi peluang untuk aku melangkah ke dunia model. InsyaAllah..=) Juga thanks wat Zariya Collection atas T-shirt yang sungguh cantik dan selesa tu. Sempat aku beli secara online tau. huhu. So, aku sharelah beberapa foto yang aku shoot kat area Pullman tu..


"Nostalgia de amor" hehe.. Thanks laling! huhu



Sebenarnya tujuan asal entri untuk story about new header blog aku. Tapi tersasul plak cerita lebih-lebih benda lain. huhu.. So, Selamat Tinggal header lama and Welcome to header baru. hehe.. Thanks to my love Mr. J yang sudi jadi photographer tak rasmi kat Pullman hari tu. Itulah tempat pertama kitorang date dulu. hehe..@_@ Nostalgia beb!!;) So, jumpa lagi di lain entri. Papai.. 
Goodbye to header lama..=)


Cik Mesya : Sempat lagi update entri di malam-malam Jumaat ni ye.. huhu.. Tapi dah mengaji Quran dulu tau. Tu paling penting!=)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...