Wednesday, March 16, 2011

Top 15 untuk BUTIK MAMA!! Syukur..=)

Syukur Alhamdulillah..:) Percubaan kali kedua dalam Pencarian Gadis Ainna Scarves anjuran Butik Mama membuahkan hasil!! Kalau korang selalu follow blog aku ni, for sure dah tahu kegilaan aku terhadap contest pencarian model muslimah. huhu. So, ni salah satu yang aku sertai.

Alhamdulillah aku terpilih dalam Top 15. Syukur..=) Mungkin disebabkan gambar yang aku hantar sebelum ni kurang menepati citarasa juri Butik Mama, so aku hantarlah gambar yang lebih sesuai..

Pusingan 4.. Tidak berjaya....

Pusingan 5.. Terpilih dalam Top 15...

Thanks to Butik Mama!!:) InsyaAllah will do the best for the next level.. Harap-harap berjaya terpilih sebagai pemenang. Amin..=)

Syukur Alhamdulillah.. Thanks to all voters and supporters yang sudi mengundi. Much loves from me..^^

Before this aku pernah join contest yang sama untuk pusingan 4 but unfortunately tiada rezeki untuk layak ke peringkat seterusnya iaitu Top 10. Memang agak frust jugalah sebabnya aku bertungkus-lumus kumpul vote dan berjaya dapat vote paling tinggi berbanding contestants yang lain. Tapi apakan daya, 70% markah datang daripada juri Butik Mama sendiri dan hanya 30% sahaja diambil daripada undian. So, kalau dapat 1 vote je pun tapi dapat full marks 70, dah boleh terpilih untuk next level. Yang paling aku frust, siap dah beli tau Busainna dan Tudung Ainna untuk bergambar! huu sedey..

Jadi, dengan kecewanya aku mengumpul semula semangat dan kekuatan untuk terus berjuang dalam pusingan ke-5! huhu.. Actually aku admire ngan jubah-jubah dan tudung Butik Mama ni. Murah dan selesa! Compare tu other brand yang lebih mahal dan kurang sesuai untuk semua functions. Aku pernah pergi ke Butik Mama ni kat Bangi. Memang menarik design butik ni. Ala-ala fashion designer yang terkenal seperti Rizalman, Joe Radzwill dan sebagainya. Banggalah juga dapat melangkah ke butik yang dimiliki oleh wanita Melayu yang sangat grand. huhu..

Excited dapat gi Butik Mama @Bangi. huhu.. Thanks to Mr. J yang sudi temankan saya ke sana.=)

Kalau korang nak tengok koleksi busana dan tudung yang dikeluarkan oleh Butik Mama ni boleh tengok kat www.butikmama2u.com. Boleh order secara online tau! Nak jadi pengedar pun boleh.. Just hubungi je butik ni.. Then, korang leh bergaya dengan busana muslimah moden tapi tetap mengekalkan ciri-ciri kesopanan sebagai wanita muslimah..:)

Melalui contest ni juga aku dapat berkenalan dengan peserta-peserta lain melalui facebook. Walaupun baru kenal tapi dorang sangat sporting dan baik budi pekerti.=) Antaranya macam Kak Mysha, Ayu, and Dayang. And dorang pernah jadi model tau.. Bilalah giliran aku pula.. huhu.. Doa-doakanlah k..:)

Cik Ayu.. First time tengok dia, teringat Nora Danish!=) Aku suka design busana dia pakai ni. Sangat sweet tapi sayang dah sold out. huhu..

Dayang.. Suka tengok gambar-gambar photoshoot dia.=) Dia pernah terpilih untuk Photoshoot Exclusive Butik Mama tau.. Ni salah satu tudung yang digayakan. Aku suka warna ni. Sweet! huhu..

So, for the next step, aku diperlukan untuk menghantar gambar kepada Butik Mama dengan menggayakan Busana dan tudung keluaran Butik Mama.. Harap-harap ada lah rezeki untuk kali ni. Peserta-peserta lain pun cantik-cantik dan hebat-hebat juga..=) Good Luck untuk semua k! Kalau ada photoshoot exclusive untuk semua Top 15 kan best! huhu.. Ok papai semua..\^_^/



Cik Mesya : Nak minta tolong siapa ek untuk tangkap gambar aku pakai baju Butik Mama ye.. huhu. Kak Adah! hehe..;)





No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...