Friday, May 29, 2015

Uncle sporting komit Biopure K200 + POEII

Salam. Pernah ada orang test air di rumah anda? If tiada, cepat-cepat hubungi saya ok! Alhamdulillah baru-baru ni ziarah ke rumah uncle my husband. Kebetulan lama tak jumpa. Insan yang kami gelar Ayah Ngah dan Mak Ngah ni sangat baik orangnya. Antara orang kuat TNB tau.;) 1st time jumpa dorang, saya boleh baca mereka orang yang baik-baik. Very friendly. Suka story macam-macam benda. Tak kedekut ilmu malah sangat positif dalam pemikiran. Ayah Ngah pula memang suka membaca siap ada mini library lagi kat rumah dia. Dats why he looks brilliant walaupun dia hidup dalam keadaan biasa-biasa saja. Seronok ada family baik-baik camni.



Kami pun berkongsi lah tentang kesedaran 'air sakit' yang semakin membimbangkan kat dorang. Alhamdulillah feedback mereka sangat positif. Selama ni tiada orang sampaikan ilmu tentang air sakit ni. Ayah Ngah pula memang jenis suka dengan ilmu baru plus ada bukti depan mata. Bukan sekadar cakap gitu-gitu saja. 

Inilah hasilnya bila test dilakukan. Alangkah terkejutnya dorang. Walhal dorang pakai penapis di rumah tapi unfortunately sistem tapisan tu tak jalankan tugas dengan sebaiknya. Maka Ayah Ngah dengan berbesar hati komit set Biopure K200 dan POEII demi kesihatan family nya. Sebab anak-anak, menantu dan cucu dorang duduk serumah. So sangat penting gunakan air sihat untuk kegunaan 
seharian.



Terima kasih banyak-banyak buat Ayah Ngah dan family. Walaupun bukan lah saudara dekat sangat pun tapi dorang layan kami macam anak sendiri. Terharu rasa...^^ Walhal tujuan kami bukan nak menjual produk pun tapi memang niat nak ziarah dan kalau berkesempatan nak kongsi ilmu yang kami tahu terutama buat saudara-mara tersayang. Hope Ayah Ngah dan sekeluarga sihat sentiasa dan Selamat Menikmati Air Sihat dengan BIOPURE..=)

Anda mahu juga? Ramadhan dan Syawal bakal tiba. Takkan masih nak pakai cerek karat dan bazirkan elektrik untuk masak air?  Hubungi saya di 016-9561764 untuk info lanjut.


Misya : Air suci, tubuh bersih, hati baik.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...