Friday, May 1, 2015

Pelancaran fanpage MarvelousMisya.. Jom like!

Salam semua... Ahha untuk para follower yang disayangi, jom like ramai-ramai fanpage facebook saya yang terbaru iaitu MarvelousMisya.


Actually page baru ni adalah rebranding daripada page Misya D'Elkenian dan Bebas Hutang dengan CBP Plus with MisyaAhmad. Disebabkan ada beberapa perkara yang perlu diambilkira maka saya terpaksa menutup kedua-dua page tersebut dan gantikan dengan page yang lebih segar. Yang penting ianya lebih memberi pendedahan tentang saya sendiri. So page ni akan memaklumkan pelbagai info tentang myself. Nak bisnes, bercuti, kerjaya, produk dan sebagainya boleh terjah MarvelousMisya.


Ahha actually berminggu-minggu saya fikirkan nak letak nama apa yang sesuai untuk page ni. Sebab page ni lebih menggambarkan tentang lifestyle dan aktiviti saya. Siap wat research kat internet plus discuss dengan incik suami nak letak nama apa. Last-last perkataan 'Marvelous' yang bermaksud super/hebat menjadi pilihan. Combine dengan my nickname Misya maka jadilah MarvelousMisya. Ok tak? Hehe... One day mana tahu akan jadi trademark. Sebut MarvelousMisya, orang dah tahu. Sudi-sudilah like ya!=)




Misya : Jadi diri sendiri.

3 comments:

  1. Selamat bercuti ^^
    BW sini la cuti2 ni heh heh heh heh

    ReplyDelete
  2. wah cantiknya

    Salam & hi awak,

    Mintak maaf semua peserta Pencarian Bloglist April, Mei & Jun 2015 by BBL. Baru je update senarai bloglist terbaru.

    Boleh rujuk entri ini ya

    http://budakbandunglaici.blogspot.com/2015/04/update-senarai-bloglist-mei-jun-julai.html

    ReplyDelete
  3. Hai. Saya tag awak yaa http://leenerurazi.blogspot.com/2015/05/jom-join-ceria-1st-giveway.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...